Pages

Friday, June 7, 2013

Encik suami dan bakat terpendam. :)

Salam sayang semua.  Hari ni kak lang nak canang kepada satu dunia yang encik suami i adalah sangat berbakat dalam mengubah bunga, memasak dan juga baru2 ni bakat dia dalam mendekorasi kek sangat terserlah okeh.  Ada suatu hari tu kak lang teringin nak makan kek layer dengan butter cream...cuba tengok hasil yang encik suami buatkan.  Ni bukanlah kali pertama beliau mendekorasi kek..rasanya kali ketiga tau.  Haibatkan! Memanglah kek yang dihias oleh encik suami tidak sehebat kek yang dijual di kedai kek tapi di Dakar ni dia yang paling haibat! heee.  Untuk kek of course kak lang yang baking tapi part memotong kepada layer dan hiasan dia yang buat tau.  Bila ditanya mana dapat skill ni...dia akan jawab dah biasa menyimen rumah dulu..buat macam simen rumah je...hakhakhak..well done sayang!


Love u lapanjutakalilapanjuta.:)

Kak Lang.

p/s:  psssttt rendang encik suami saya adalah yang terbaik juga selain dari rendang my mom and my mother inlaw.


Jom tengok gambar. *silalapairliur* ^__^



Mula2...tepek cream

Korang tengok bukan main cara dia..itu semua poyos..

tara!!dah siap..time ni tak sabar nak makan dah





amacam...haibat kan...

4 comments:

  1. Salam kak lang, Abang husni tak buat pun kek masa kita pergi sana... sob sob sob...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakura 79 sayang, masa awak datang sana kak lang belum try suruh dia buat lagi...hehehe...Insyaallah suatu hari nanti mesti dapat rasa kek buatan encik husni. Love u muah2.

      Delete
  2. nampak sedap ok kak.. sila lah share kan resepi nya. layer2 tu i pun xreti buat kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayangku Sri, memang sedap..i is balun banyak okeh..kihkihkih..Resepi nanti kak hantar pm dalam fb ye.heeee.Love ya.muaxh!

      Delete